Hello guest. Welcome to Moon Walkers Forum, please login or register.

Have fun!

By : p0wer


clan forum
 
HomeAbout Eict  I_icon_mini_portalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Hey all ... me and assassin thought to make a tj tournament who pass the map first , he won ...The winner get : admin level 6 + forum operator !! Who wants to Participate ?? Go in tournaments and subscribe

Share
 

 About Eict

Go down 
AuthorMessage
ssYoda
Coder, Modder
Coder, Modder
ssYoda

Posts : 19
Reputation : 1
Join date : 2010-10-25
Age : 36
Location : mp_beach/Bulgaria

About Eict  Empty
PostSubject: About Eict    About Eict  I_icon_minitimeFri Oct 29, 2010 11:25 pm

Hello... I am writing this post usualy for the admin of MW "power"

I ve just saw that "eict" is about to join MW but i wanna say some thinks about him

Eict actualy is an clan hoper and abuser called kalpsiz which have been kicked from age cu h2o ss escape botw and many other clans for abusing

NOTE: pls note the xfire user of kalpsiz is "can913" thats why i always catch him when he want to join and make shit in a clan (the user cannot be changed and i catch him evry time XD) also whole RTCW know him as a one clan hoper and abuser you can find posts about him almost

evrywhere age cu etc

About Eict  Kalpsi10

This is ss clan activity log, zombaio3 is me
About Eict  Kalpsi11

About Eict  Kalpsi12

About Eict  Kalpsi13

About Eict  Kalpsi14

About Eict  Kalpsi15

About Eict  Kalpsi16

and heres the great busting evidence which prooves that the user registered on mw forum called eict is kalpsiz

he say in all forums same user for xfire like here and in cu and evrywhere

About Eict  Kalpsi17

About Eict  Kalpsi18

http://z15.invisionfree.com/ClanS_United/i...php?showforum=2

He join clans with servers usualy because all he want is admin and then abuse like the botw example when they got server he joined then he got kicked coz of abuse Smile

check cu and age forums in recruitment parts and you will see minimum of 3 his posts for joining also admins there already recognized him and he got banned

i also ban him fom evrywhere i can

so i hope power will do somthin about
Back to top Go down
View user profile http://www.ss-team.tk
submit
mW>>Administrator
mW>>Administrator
submit

Posts : 103
Reputation : 0
Join date : 2010-09-20
Age : 23
Location : Bulgaria

About Eict  Empty
PostSubject: Re: About Eict    About Eict  I_icon_minitimeFri Oct 29, 2010 11:58 pm

Eict is that is true ?!!! I think wolf is right because yesterday some of players in ours server was been tempbanned by captain ??! I ask why and he says no reason ?? Eict Can you tell me the reason why you tempbanned him ?? I want to know is that is abuse ?? Tell me the true i dont like liers !!!
Back to top Go down
View user profile http://mw-rtcw.forumotion.com
eict



Posts : 5
Reputation : 0
Join date : 2010-10-26

About Eict  Empty
PostSubject: yaa   About Eict  I_icon_minitimeSat Oct 30, 2010 7:31 am

yes, it is wrong to participate in pre-clan you want to understand
Back to top Go down
View user profile
Corey

Corey

Posts : 25
Reputation : 0
Join date : 2010-10-23

About Eict  Empty
PostSubject: Re: About Eict    About Eict  I_icon_minitimeSat Oct 30, 2010 8:08 am

lmao what a shit, eict is a good guy Smile
Back to top Go down
View user profile
eict



Posts : 5
Reputation : 0
Join date : 2010-10-26

About Eict  Empty
PostSubject: Re: About Eict    About Eict  I_icon_minitimeSat Oct 30, 2010 8:13 am

yes Smile thx corey
Back to top Go down
View user profile
Kama

Kama

Posts : 26
Reputation : 0
Join date : 2010-09-24
Location : England

About Eict  Empty
PostSubject: Re: About Eict    About Eict  I_icon_minitimeSat Oct 30, 2010 8:30 am

To tempban anyone without reason is a miss use of power anyway, tut tut
Back to top Go down
View user profile http://wv.rtcw-online.com/ucp.php?i=172
ssYoda
Coder, Modder
Coder, Modder
ssYoda

Posts : 19
Reputation : 1
Join date : 2010-10-25
Age : 36
Location : mp_beach/Bulgaria

About Eict  Empty
PostSubject: Re: About Eict    About Eict  I_icon_minitimeSat Oct 30, 2010 10:27 pm

what other evidence u want so i can make u think the right ?

i have done my best to report to as many clans as i can for this guy

whole rtcw knows him in his bad side and now u just say me "eict is good guy" ?
i dont know what im doing here and power if u tihnk guy such as eict (kalpsiz) will tell u the truth... lol LOL!

ppl here know him since a week but i do since a year and above...

im totaly against that he to have admin thats the problem one clan cannot stand up on the admin lvls when someones joining dont give him a level coz u want him in for long time most ppl do it so the member cannot leave i mean he wont leave coz he have admin this is so much lamish and noobish that i wanna cry lol

im not sayn nothin im sayn that kalpsiz must NOT have admin and if power cut off his admin he will soon leave im sure like in botw and in ss and in escape and etc

so i hope power to react fast before more ppl to get banned or tempbanned

cheers
Back to top Go down
View user profile http://www.ss-team.tk
submit
mW>>Administrator
mW>>Administrator
submit

Posts : 103
Reputation : 0
Join date : 2010-09-20
Age : 23
Location : Bulgaria

About Eict  Empty
PostSubject: Re: About Eict    About Eict  I_icon_minitimeSat Oct 30, 2010 10:58 pm

Eict sorry you lose your admin log Smile) Wolf show me many of prooves ...

tHANks wolf Smile
Back to top Go down
View user profile http://mw-rtcw.forumotion.com
Corey

Corey

Posts : 25
Reputation : 0
Join date : 2010-10-23

About Eict  Empty
PostSubject: Re: About Eict    About Eict  I_icon_minitimeMon Nov 01, 2010 1:33 am

rofl what a shit..
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




About Eict  Empty
PostSubject: Re: About Eict    About Eict  I_icon_minitime

Back to top Go down
 
About Eict
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: General category :: General talk-
Jump to: